luni, 15 martie 2010

BSPlayer Download

0

Descrierea Programului:
Uneori am prefera vizionarea de filme şi seriale TV de pe computer, mai degrabă decât a face-o pe canapea. Calitate a imaginii în monitorul PC-ul meu este mai bine şi mă pot descurca cu formate mai mult decât DVD.Desigur, am nevoie de un video player bun în scopul de a se bucura de filmele mele preferate, la cele mai acestora, precum şi alegerea mea nu este altul decât BSPlayer. Acest video player mare funcţii ceva care aveţi nevoie pentru a viziona filme sau orice alt tip de material video de pe PC. Suportă toate formatele video populare (si audio, precum şi, în cazul în care aţi fost întrebaţi), şi cu toate că interfaţa sa de bază nu este cu adevărat cel mai frumos o am vazut, aveţi posibilitatea să particularizaţi cu uşurinţă cu piei. De asemenea, dacă sunteţi lipseşte nici un video sau codecuri audio, BSPlayer va descărca le imediat în timpul instalării.BSPlayer sprijină subtitrari video, ia capturi de ecran de film în curs de redare, vă permite să creaţi marcaje si capitole pentru a vă deplasa de-a lungul mai multe videoclipuri uşor şi are, de asemenea, suport pentru plug-in-uri. I-a placut mai ales modul în care vă puteţi controla redarea, fie utilizând comenzi rapide de la tastatură sau mouse-ul, pur şi simplu: un singur clic pentru a opri video, două clicuri pentru a merge ecran complet, roata mouse-ului pentru a ridica sau scăzute volume ...Singurul dezavantaj la BSPlayer, dacă există, este faptul că programul nu include nici o documentaţie cu excepţia unei secţiunea de întrebări frecvente de care aveţi nevoie pentru a deschide în browser-ul dumneavoastră. Nu că nu puteţi folosi programul fără ajutor, dar este intotdeauna bine sa ai o documentaţie să se bazeze pe în cazul în care te blochezi.â




Screens:




Download:
http://bsplayer.en.softonic.com/

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by ThemeShift | Bloggerized by Lasantha - Free Blogger Templates | Best Web Hosting